Na chwilę obecną narzędzie do umawiania wizyt online daje klientom opcję umówienia wizyty w warsztacie, lecz jeszcze nie pozwala na zakup jakichkolwiek produktów lub konkretnych usług. Klient płaci Wam bezpośrednio w Warsztacie za jakiekolwiek zakupione produkty lub usługi, które wykonaliście na jego pojeździe podczas samej wizyty.
Abyśmy mogli kontynuować znaczące działania marketingowe kierujące nowych i istniejących klientów do Waszych Warsztatów (jak promowanie ofert offline w sieci lub prowadzenie marketingu w mediach społecznościowych), konieczne jest nałożenie niewielkiej opłaty rezerwacyjnej za każdy kontakt z klientem stanowiący potencjalną umówioną wizytę. Opłata ta jest inwestowana w dalsze działania marketingowe.
Jesteśmy nadal w toku określania stosownej kwoty dla Polski. W tym celu podejmujemy następujące działania:
Tak. Jeśli klient odwoła wizytę lub się nie pojawi, nadal zostanie Wam naliczona opłata za umówienie wizyty, gdyż została ona wygenerowana przez platformę i w dalszym ciągu stanowi wartościowy lead. Należy w takim wypadku skontaktować się z klientem w celu umówienia kolejnego terminu.