116 profesjonalnych warsztatów z ponad 2000+ w Europie

27 lat doświadczenia w branży opon i usług samochodowych

Średnio 4,5 gwiazdki na Google z ponad 128 560 recenzji

Moje płatności

FAQ

Na chwilę obecną narzędzie do umawiania wizyt online daje klientom opcję umówienia wizyty w warsztacie, lecz jeszcze nie pozwala na zakup jakichkolwiek produktów lub konkretnych usług. Klient płaci Wam bezpośrednio w Warsztacie za jakiekolwiek zakupione produkty lub usługi, które wykonaliście na jego pojeździe podczas samej wizyty.

Abyśmy mogli kontynuować znaczące działania marketingowe kierujące nowych i istniejących klientów do Waszych Warsztatów (jak promowanie ofert offline w sieci lub prowadzenie marketingu w mediach społecznościowych), konieczne jest nałożenie niewielkiej opłaty rezerwacyjnej za każdy kontakt z klientem stanowiący potencjalną umówioną wizytę. Opłata ta jest inwestowana w dalsze działania marketingowe.
 

Jesteśmy nadal w toku określania stosownej kwoty dla Polski. W tym celu podejmujemy następujące działania:

  1. Przeprowadzimy 3-miesięczną fazę pilotażową w celu zebrania maksymalnej liczby faktur wystawionych klientom online-owym (klientom, którzy zarezerwowali wizytę na platformie First Stop).
  2. Na podstawie zgromadzonych faktur określimy średnią wartość umówionej wizyty w warsztacie wygenerowanej przez platformę.
  3. Nasza stała opłata rezerwacyjna za każdą umówioną wizytę stanowić będzie 10% średniej wartości faktury.
  4. Po fazie pilotażowej naliczana Wam będzie stała opłata rezerwacyjna za każdą wizytę umówioną za pośrednictwem platformy.

Tak. Jeśli klient odwoła wizytę lub się nie pojawi, nadal zostanie Wam naliczona opłata za umówienie wizyty, gdyż została ona wygenerowana przez platformę  i w dalszym ciągu stanowi wartościowy lead. Należy w takim wypadku skontaktować się z klientem w celu umówienia kolejnego terminu.