116 profesjonalnych warsztatów z ponad 2000+ w Europie

27 lat doświadczenia w branży opon i usług samochodowych

Średnio 4,5 gwiazdki na Google z ponad 128 560 recenzji

FAQ klienta : Moja spotkania

Możesz kliknąć poniższy link (dodaj link do strony internetowej), aby uzyskać dostęp do naszego portalu zapytań o rezerwację. Po wybraniu preferowanego punktu sprzedaży będziesz mógł poprosić o najdogodniejszy dla Ciebie termin spotkania z listy dostępnych przedziałów czasowych w tym punkcie sprzedaży. Wybrany przez Ciebie punkt sprzedaży skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia daty i godziny spotkania.

Jeśli umówiłeś się na spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie, możesz skontaktować się z punktem sprzedaży, w którym się umawiałeś i poinformować o zmianie Twojej dyspozycyjności. Nasi koledzy z przyjemnością pomogą Ci znaleźć nowy slot, który Ci odpowiada.

Możesz anulować prośbę o spotkanie w dowolnym momencie. W tym celu skontaktuj się z punktem, w którym zarezerwowałeś wizytę. Nasi koledzy z przyjemnością pomogą Ci znaleźć nowy slot, który Ci odpowiada.

Tutaj* znajdziesz godziny otwarcia i inne informacje, takie jak dane kontaktowe, dostępne udogodnienia i usługi.

Należy zabrać ze sobą dowód rejestracyjny samochodu oraz kartę danych technicznych pojazdu. Prosimy też o przygotowanie e-maila z potwierdzeniem terminu wizyty w telefonie lub w formie papierowej. Jeśli montujesz opony i masz na oponach system zabezpieczający przed kradzieżą (nakrętka zabezpieczająca), weź ze sobą kluczyk i zostaw go na siedzeniu pasażera.

Jeśli nadal nie otrzymałeś żadnych wiadomości e-mail, radzimy skontaktować się telefonicznie z wybranym punktem sprzedaży, aby potwierdzić, że prośba o spotkanie została otrzymana. Zawsze możesz skontaktować się z punktem, w którym zamówiłeś wizytę za pośrednictwem naszej platformy. Nasi współpracownicy chętnie Ci pomogą.

Możesz podać powód wizyty w dedykowanym polu tekstowym, wprowadzając wszystkie szczegóły dotyczące zapytania o wizytę. Wybrany przez Ciebie punkt będzie mógł potwierdzić, czy wykonuje zamówioną przez Ciebie usługę, oddzwaniając do Ciebie w celu potwierdzenia daty i godziny spotkania.

Możesz poprosić punkt sprzedaży o wycenę usługi, gdy kontaktuje się on w celu potwierdzenia daty i godziny spotkania.